„Кремио“ ЕАД осъзнава отговорностите си, в качеството си на задължен субект по чл. 12, ал. 1, т. 2 от Закона и създаде канал за вътрешно подаване на сигнали за нарушения, който отговаря на изискванията, предвидени в Закона.
Как можете да подадете сигнал, по Закона, използвайки създадените от „Кремио“ ЕАД канали?
- Писмен сигнал – чрез попълване на формуляр и изпращането му на електронен адрес: myday@myday.bg, който е създаден и се използва само с тази цел;
- Писмен сигнал – чрез попълване на формуляр и изпращането му на адрес: гр. София, п.к. 1220, р-н Сердика, бул. „Илиянци“ № 15
Моля да имате предвид, че ако изберете този начин, на пощенския плик посочете за получател: Служители, отговорни по ЗЗЛПСПОИН. Не посочвайте подател!
- Устен сигнал - чрез обаждане на телефон: 02 / 931 10 87 (от 8.30 до 17.30 часа в работни дни);
- Устен сигнал - чрез лична среща със служител/и, отговарящи за приемането и разглеждането на сигнали по Закона, в уговорен между страните подходящ срок.
Устните сигнали се протоколират от служителя, приел сигнала и се предлагат на сигнализиращото лице за подпис при желание от негова страна.
Моля да имате предвид, че анонимни сигнали не се допускат за разглеждане!
С уважение,
___________________
Екипът на „Кремио“ ЕАД